Externí archivář

Společnost Systematic a.s. nabízí službu „Externí Archivář“. Touto službou Vám zajistíme efektivní a řádnou správu Vašich dokumentů ve Vašich prostorách. Přehledné uspořádání dokumentů, včetně jejich elektronického evidenčního zpracování, logického roztřídění v souladu s platnou legislativou a zajištění skartačního řízení.

„Zbavte se starostí, když můžete.“

„Neztrácejte čas, když nemusíte.“

„Snižte svoje náklady, když to jde.“

Co nabízíme:

  • poradenství při zřízení podnikové spisovny
  • fyzické uspořádání podnikové spisovny včetně vybavení regálovým systémem
  • revize stávajících spisů ve Vašich prostorách
  • pravidelné kontroly stavu spisovny na základě dohodnutých individuálních časových plánů pro zatřídění nových přírůstkových spisů
  • tvorbu interního spisového, skartačního a archivačního řádu
  • uspořádání dokumentů ve Vašich prostorách
  • věcné a typové roztřídění dokumentů
  • odborné posouzení dokumentů pro efektivní archivaciv
  • on-line elektronický evidenční systém pro efektivní správu dokumentův
  • vyhotovení skartačních návrhů dokumentů určených ke skartaci
  • projednání a vyřízení skartačního povolení s oblastním archivem

Synergické efekty:

  • přehled v podnikových dokumentech
  • dokumenty máte neustále pod svou kontrolou
  • moderní a efektivní systém „Správy dokumentů a spisové služby“
  • dodržení platné legislativy
  • úspora provozních a investičních nákladů
  • optimalizace objemu dokumentů k archivaci
  • získáte návod, jak pokračovat při každodenní správě Vaší spisovny

Poptávkový formulář